13 Kasım 2014 Perşembe

BIRAKMAK İSTİYORUM / EMRE ÜSTÜNUÇAR

sigara,sigara bırakma,emre üstünuçar,allen carr,psikoterapi

İşte size gururla bahsedeceğim bir film Dünyada ilk ve tek sigara bıraktıran film‘’Bırakmak İstiyorum’’ hatırlarsınız film Nisan 2014 tarihin de vizyona girmişti. Ben de Allen Carr Türkiye ailesinin bir parçası olarak gururla ve heyecanla bu projede yer aldım ve filmimizi izleyen binlerce kişi kanser çubuğundan kurtuldu.

Filmimizin Galası da muhteşem oldu, galada kimler yoktu ki, Cem yılmaz, Kenan Doğulu, Beren Saat, Şebnem Özinal, Serhat Kılıç ve daha ismini sayamadığım bir çok ünlü sevdiklerimiz ve basın bizi yalnız bırakmadılar, destek oldular onlara tekrar teşekkür ediyorum.

Bırakmak İstiyorum filmi Allen Carr Türkiye Terapisti Emre Üstünuçar’ın 10 yıllık terapistlik tecrübeleri ışığında sigara bağımlılığına tutulan bir ayna olarak gösterime sunuldu.

Allen Carr Türkiyeden ayrılmış olsam da kalbim, dileklerim ve hayallerim her daim Allen Carr ile olacak J

Bırakmak istiyorum filmini izleyemediyseniz üzülmeyin 6 saatlik terapi seansına katılarak mutlu bir sigara içmeyen olabilirsiniz, hadi artık ertelemeyin ve kanser çubuğunu bırakın…




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...