24 Ekim 2014 Cuma

Moda Deniz Kulübü

moda,düğün mekanı,mekan

Moda Deniz Kulübüne eşimin yakın akrabasının düğün daveti üzerine gittik, daha otoparka girerken ilk düşündüğüm mekânın konumunun güzel yerde olduğuydu.

İçeri girdik, merdivenlerden indiğimiz de görevli bir bayan ismimizi sorup oturacağımız masa numaramızı verdi.

Deniz kenarında ve huzur veren bir yer, önce bahçe de kokteyl gerçekleşti sonra nikâh için gelin ve damat müzik eşliğinde merdivenlerden alkışlarımızla indiler J



Nikah bahçede gerçekleşti, kayınpederim nikah şahidiydi, bir ömür mutlu olsunlar çok tatlıydılar J

Düğün profesyonelce organize bir şekilde ilerliyordu ve nikâh sonrası iç mekana geçildi.
Çalışanlar çok kibardı isteğiniz hemen yerine geliyordu, bu mekân düğün için ideal bir yer, benim düğünüm Taksim Hill Otelde gerçekleşti ayrıca (önericem düğün mekanımı) bu mekanı görünce kıskandım J Sadece yemekleri çok lezzetli bulamadım benim düğün menüm oldukça lezzetliydi…

Gelin ve damat dans dersi almışlar, danslarını hayranlıkla izledik, Kulübün müzikleri özenle seçilmiş solistin sesine de hayran kaldık…



Biz yemek yerken gelin ve damat tek tek masaları dolaşıp hoş geldiniz deyip resim çektirdiler.



Yemek menüsünde sıcaklar sıcak soğuklarda soğuktu, özenle süslenmişti tabaklar, tek sıkıntım oturma alanlarının oldukça loş olmasıydı çünkü ben az gördüğüm için yemekte zorlandım L



Yaz düğünleri için bu mekanı tek geçerim, ekip eğitimli ve oldukça profesyoneller, hiçbir problem çıkmasına izin vermiyorlar. Bu mekana tam puan veriyorumJ

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...